با حـــاج آقا

با هم درد دل کنیم و نظر بدیم

با حـــاج آقا

با هم درد دل کنیم و نظر بدیم

سخنان منتسب به آیت‌الله سیستانی درباره احمدی‌نژاد تکذیب شد!؟


با تحریف اظهارات یکی از نمایندگان مجلس هفتم در مصاحبه با شبکه «الکوثر» توسط برخی سایت‌های منتسب به دولت، اخباری مبنی بر توصیه آیت‌الله سیستانی به نخست‌وزیر عراق درباره الگوگیری از عملکرد دکتر احمدی‌نژاد، در سفرهای استانی، به صورت گسترده در رسانه‌های ایران منتشر شد، در حالی که دفتر آیت‌الله سیستانی نسبت به این اخبار اظهار بی‌اطلاعی کرد.

پیرو انتشار گسترده اخباری در رسانه‌ها، مبنی بر توصیه آیت‌الله سیستانی به نخست‌وزیر عراق درباره الگوگیری از دکتر احمدی‌نژاد، منابع نزدیک به دفتر آیت‌الله سیستانی، این اخبار را تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، با تحریف اظهارات یکی از نمایندگان مجلس هفتم در مصاحبه با شبکه «الکوثر» توسط برخی سایت‌های منتسب به دولت، اخباری مبنی بر توصیه آیت‌الله سیستانی به نخست‌وزیر عراق درباره الگوگیری از عملکرد دکتر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور ایران در سفرهای استانی، به صورت گسترده در رسانه‌های ایران منتشر شد، در حالی که دفتر آیت‌الله سیستانی نسبت به این اخبار اظهار بی‌اطلاعی کرد.

در این حال، خبرنگار «بازتاب» در تماسی با آقای ناصر سودانی، نماینده اهواز در مجلس هفتم، از وی صحت اظهارات منتسب به وی در رسانه‌های گروهی را جویا شد. نماینده مجلس هفتم با تأکید بر این‌که اظهارات منتسب به وی در رسانه‌های ایران تحریف شده است، گفت: خبرنگار شبکه «الکوثر» درباره تأثیرات داخلی و خارجی سفرهای استانی دکتر احمدی‌نژاد از اینجانب پرسید و من نیز با اشاره به خبری که در روزنامه‌ها به نقل از آیت‌الله سیستانی در توصیه به دولت عراق درباره سفرهای استانی مطالعه کرده بودم، این توصیه را در راستای تأیید اقدامات آقای احمدی‌نژاد دانستم.

گفتنی است، چندی پیش آیت‌الله سیستانی در ملاقات با دولت عراق با انتقاد از سفرهای خارجی زیاد مسئولان عراقی، به آنان توصیه کرده بود به جای ماندن در خانه‌های امن و سفرهای خارجی به مناطق عراق، در میان مردم حضور یابند و با مشکلات آنان از نزدیک آشنا شوند.


منبع: سایت بازتاب     www.baztab.com  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد